Teljesítménye alapján a Fornettit választotta a tavalyi év franchise hálózatának a Magyar Franchise Szövetség, amely az országos lefedettséggel és szakmai ismertséggel, illetve legalább öt éve működő hálózattal bíró hazai vállalkozások közül választja ki a győztest.

Sebastian Gooding, a Magyarországon piacvezető és az elmúlt kilenc hónapban a bővülő hazai és külföldi értékesítés révén 10 százalékkal erősödő Fornetti ügyvezető igazgatója szerint az elismerést a partnerekkel közös növekedést megcélzó vállalati stratégia következetes megvalósításának köszönhetik. Ennek kiemelt elemei a piaci trendek és fogyasztói szokások nyomon követése, a tudásmegosztás, a kiemelkedő értékesítés támogatás és az elkötelezett munkatársak. A mostani sikerek alapján a Fornetti nyáron már a német fogyasztókat veszi célba.

A növekedés a vállalatcsoport elsődleges célja: a Fornetti nyár végén indította el 600 millió forintos fejlesztési programját, amelynek első lépéseként egy új bútorüzemet adtak át Kiskunfélegyházán. Az időközben mintegy 500 millió forinttal kibővített modernizációs programcsomag következő eleme a csomagolástechnika korszerűsítése és a romániai gyár bővítése lesz, miközben a gépjárműpark frissítése is folyamatosan zajlik.

Sebastian Gooding a távlati tervekről szólva kiemelte: a cseh, szlovák és ukrán megállapodásokat követően már több mint 4700 Fornetti üzlet működik a régióban, míg az elkövetkező évek feladata, hogy a meglévő stabil alapokra felépítsenek egy Németországtól Bulgáriáig tartó hálózatot.